Gå til innhold

ØK: MIlo 5kg - 5g vekt

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Rage

Rage

Sportsfisker

• Administrators
  • 1.490 Innlegg:
  • LocationStrømmen
  • fulltnavn:
    Andreas Næristorp

Skrevet 04 mai 2011 - 09:41

Sikkert håpløst å spørre, men er det noen som skal selge sin - eller vet om en plass den er å få kjøpt?

Postet bilde

Vet den er ute av produksjon :cry:
Slem forumadministrator og snilt juryemedlem!
-------------------------------------------------------------------
/Andreas

#2 Jørgen Ø

Jørgen Ø

Sportsfisker

• Members
  • 1.179 Innlegg:
  • LocationSærp
  • fulltnavn:
    Jørgen Ø Andersen

Skrevet 04 mai 2011 - 07:47

Har hatt to slike milovekter og begge har vist feil. Den ene begynte å vise for høy vekt etter noen måneder, og den andre viste for høy vekt fra dag 1. Super samson fjærvekta er mye bedre og mer stabil. Har alltid med en sånn i tilfelle godvekta skulle streike. Selv bruker jeg Fox vekta, stabil og fin, og den har vist 100 prosent riktig hver gang jeg har sjekka den. Kanskje ikke så lett å få takt i Foxvekta lenger men.. Hvis ikke jeg hadde fått tak i Foxvekta ville jeg kjøpt denne som også skal være meget god. :smile:

Dette innlegget har blitt redigert av Jørgen Ø: 04 mai 2011 - 07:48

#3 Rage

Rage

Sportsfisker

• Administrators
  • 1.490 Innlegg:
  • LocationStrømmen
  • fulltnavn:
    Andreas Næristorp

Skrevet 05 mai 2011 - 07:39

Vis innleggJørgen Ø skrev 04 mai 2011 - 07:47 :

Har hatt to slike milovekter og begge har vist feil. Den ene begynte å vise for høy vekt etter noen måneder, og den andre viste for høy vekt fra dag 1. Super samson fjærvekta er mye bedre og mer stabil. Har alltid med en sånn i tilfelle godvekta skulle streike. Selv bruker jeg Fox vekta, stabil og fin, og den har vist 100 prosent riktig hver gang jeg har sjekka den. Kanskje ikke så lett å få takt i Foxvekta lenger men.. Hvis ikke jeg hadde fått tak i Foxvekta ville jeg kjøpt denne som også skal være meget god. :smile:

Den vekta har jeg jo ;) 10kg-10g.
Jaja... får se meg etter en annen mindre 5grams vekt jeg da.
Slem forumadministrator og snilt juryemedlem!
-------------------------------------------------------------------
/Andreas

#4 blankern

blankern

Koketorsk

• Members
  • 143 Innlegg:
  • fulltnavn:
    Marius Vikene

Skrevet 05 mai 2011 - 08:53

Drev selv og lette rundt etter en 5gr vekt tidligere, men fant ingenting på internettet (bortsett fra lawson, som jeg allerede har). Så om du finner noe dugandes, legg gjerne en lenke her i forumet.

#5 Jørgen Ø

Jørgen Ø

Sportsfisker

• Members
  • 1.179 Innlegg:
  • LocationSærp
  • fulltnavn:
    Jørgen Ø Andersen

Skrevet 05 mai 2011 - 05:43

Det stemmer, den har du. :smile: Trur uansett det skal holde hardt å finne ei håndholdt vekt med 5 grams inndelig som ikke viser 5 gram feil. 10 grams nøyaktighet bør være bra nok på fisk fra 500 gram og oppover.

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere